*mimmilicious*-mitt första inlägg! ;)

Nu börjar jag få iordning på de hela här på bloggen, Tack vare josephine -TACK! Me so happy :D
Hon har fått funka som min bloggdesigner & lärare innom bloggens värld.
Så nu när de börjar bli ordning och reda på saker och ting här så är de dax att skriva! :D
Lite fakta om vem jag är finns att läsa under MIMMI "fliken" ; )
Jag kommer att skriva om mig,människor som är runt omkring mig, vad som händer i min vardag och vad som är min vardag. Jag har en stark personlighet,villket kan leda till att jag gärna kan ta upp disskutioner,jag är inte "rädd" för att skriva vad jag tycker och tänker om saker - vadå,de e ju min åsikt. och vi lever ju ändå i ett land där man har rätt att utrycka den! :D För den som kommer att vilja kunna se mitt liv i bilder så har jag även en bdb. (så den som vill spana där får kontakta mig för att kunna få gästlösen & "nickname" el va de nu heter ;))
Ni får gärna lägga in kommentarer och ställa frågor.
Hoppas på många trevliga läsare och stunder här vid min blogg. :D
tack!

Mimmi*

Kommentarer

skriv nå gott vettja ;)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vart hittar jag dig? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0