aw...min mage spricker <3

I går när vi låg i sängen jag och mitt 'hjärtegull' som jag kallar min snart äkte hälft ;) så hörde jag hur han andades tungt och såg så fridfull ut där han låg brevid mig och sov. Jag låg och tänkte på hur lycklig jag är ihop med honom. Hur fint vi har de...mmm. Låg där brevid han och mådde bra. <3
 Tvn va igång och scrubs började.
Upptäckte att i detta avsnittet var de som om att jag var 'Carla` och mitt hjärtegull va `Turk`. Många grejjer i detta avsnittet som man känner igen från oss 2.. ;)
Vi håller verkligen inte "måttet" på ett vanligt "svensson par" he he
åå va jag älskar dig mitt hjärta <3

mimmi*

Kommentarer
Postat av: Jessica

Söt blogg och ska bli spännande att följa den!:) Nej du och "hjärtegullet" är verkligen inget svenssonpar! Ni bjuder ju verkligen på er själv...;) Tycker om er båda massor! Puss o kram

2009-02-18 @ 19:31:52
Postat av: MIMMI

Naaaaw we like you a lot to ;D kisses and hugs <3

2009-02-20 @ 20:08:44

skriv nå gott vettja ;)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vart hittar jag dig? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0