åååh du oälskade skada!

Lite om hur jag upplever/lever med min whiplash skada.

Min oälskade WHIPLASH- Det här gör/ger du mig:
Du ger mig smärta!
Du gör en fin innverkan på mitt humör!
Du gör mig vissa dagar så Förb***at handikappad!
Du ger mig konstant mjölsyra i armarna!
Du ger mig nedsatt känsel i höger arm!
Du gör mig stel!
Du får mig till att må dåligt!
Du har gjort att jag fått sluta med ett jobb jag trivdes så bra med!
Du har fått mig till att ge upp vissa drömmar!
Du gör mig "lam" om jag försöker trotsa dig!
Du gör så....listan är lång!

Lite om hur:
En bra dag med dig Whiplash kan innehålla:
Att jag klarar av att backa runt ett backrön,
Sätta upp håret,
Ev både dammsuga,skura,tvätta på en och samma dag (förvisso med stora pauser mellan),
Ev baka bullar (men med hjälp av maskin),
Va på "stan" i max 2tim innan du gör dig påmmind (om jag bär handväskan i handen då),
Tex färga håret (men då får jag lida ordentligt i ca 2dagar),
m.m

En dålig dag med dig Whiplash:
-Panik!
(riiktigt dåliga dagar) -kan jag inte klä på mig kläder som ska vara på överkroppen.
-inte bära en 1,5l mjölk burk,
-inte borsta håret,
-istort sett INGET!

-MEN,DET KUNDE VARIT VÄRRE!








Kommentarer
Postat av: Kitty

DU ÄR EN GNU SYSTER DYSTER :)

2009-02-17 @ 14:36:20
Postat av: Mimmi

he he söt du e lillasyster <3

2009-02-17 @ 14:50:05

skriv nå gott vettja ;)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vart hittar jag dig? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0