20x2 minst om dagen!?!

Satt på sjukhuset med mitt 'hjärtegull' idag. Hittade då en amelia tidning framför mig och tänkte varför inte?
Fann där i en artikel om att svenska kvinnor inte sof(f)tar tillräckligt! att man ska ta sig MINST 2x20min om dagen. Många dom hade haft med i undersökningen och även intervjuade tyckte, -vart ska jag finna den tiden?
Idag är de ju så....att även om man inte hunnit bli mamma så ska man ju skaffa sig en rejäl karriär, ha ett hem som e tip top, man själv ska va tip top, och man (om man har) ska även ha en man som är tip top....och tänk då dom som oxå är mammor..jisses!
Kan även själv erkänna att jag vill hålla den mallen...men jag kan oxå erkänna att de inte alltid håller..  ;D Och ja...vart ska man hitta den där tiden?
De är ju när man tar dom där 2x20min som de helt plötsligt ser ut som ett bombnedslag hemma.
(iallafall hos oss). visst, hade vi inte haft 9 både vilda och mindre vilda 4tassade vänner så hade de nog kanske varit annorlunda. Och nu ser de verkligen ut som ett bombnedslag då vi renoverar i vårt nya hem. :D
Snart är allt färdigt! :D
Hoppas på att få till den andra datorn så man kan börja lägga in lite bilder oxå! *längtar*

Har även idag fått den stora äran att få bli kompis med "lille" oscar :D en "liten" herre som kom till världen den 14jan09 :D
Först va jag ju jätte farlig.....men sen, ja då gick de tom att sova i min famn,vicka lite på tår o fingrar ock le åt mig....naaaaw. så sött <3
Blir själv välldigt bebis sjuk....
Han fick en liten present av oss...en "reggskylt" med sitt namn på att hänga i pappas bil eller på sin egna lilla ferrari som hans mor får skjuva han i ;D
Nu e man aldeles varm i kroppen, full av glädje och "hög" på att ha fått sniffa på den goa bebis doften ;D

MIMMI*

Kommentarer

skriv nå gott vettja ;)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vart hittar jag dig? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0