16-17/2

Har nu under två dagar suttit i telefon & bland massa papper. varför? -jo, jag skulle skriva lite om min skada här på bloggen..o så kommer vi till de där kap, om stavning ;) jag använder mig ofta av förkort av min skada vilket är whipl, men nu skulle ja ju skriva hela...o hur var de nu de stavades,,,med sch eller sh? googlar lite...o PANG! där dök de upp en annons om trafikskadejurist. -har du drabbatd av en whipl, osv. spanar in på sidan lite...upptäcker att -WOW, ÄNTLIGEN! för när de kommer till sånt här så vet helt plötsligt ingen (arbetsförm,försäkringsk,mfl) inget. -JA,ELLER HUR! Men nu så. jag skickade iväg ett lååångt mail till denna snälla människa. Hon han kontakta mig innan jag han logga ut från hotmail...:D hon ville komma i kontakt med mig :D nu har vi kommit så långt att jag väntar på svar från trafikskadeavdelningen eller vad de nu så långt och fint hette ;) därifrån ska jag få besked om 1till 1,5v vad jag kan få rätt till :D som ja redan gnällt om så många gånger så har jag fått ge upp ganska mycke i mitt liv pga skadan....men äntligen kanske jag kan få någon ordning o reda på de hela..*jippi*
men de stavas iaf whiplash ;)

mimmi*

Kommentarer

skriv nå gott vettja ;)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vart hittar jag dig? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0