-:Kanske kanske:-

Har en tillfällig dator..som om jag får säga min mening.....suger!
Men jag kan iaf läsa bloggar, och uppdater på min egen..men det är väl precis!
Så jag vet inte hur det blir med bilder och designer..får se om det funkar på den här..
Bara tangentbordet känns fel :/
Ja ja..inte vara så negativ nu!

Hur lever livet med er?
Vad har ni läsare gjort det senaste?
Pyntat?
Gått på tomte parader?

Själv så vände jag uppochner på hela huset för att städa innför julpyntet..
Ja, lite ska jag ju pynta iaf hade jag tänkt.
Ne nu ropar kaffe koppen, har plöjt egenom alla bloggar jag följer, vill ha fler att följa dock...hm...vart ska jag börja leta?

Ja ja, återkommer sen!

Sii Yaa

Kommentarer

skriv nå gott vettja ;)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vart hittar jag dig? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0