gaddat var de här ja ;)

Som lite kompensation för min frånvaro ska jag bjuda på lite "specialare"
Här har vi lite foton på mina tattueringar..


Min första gaddning, gjordes när jag var 16.

Sööööta bonna brännan jag fick mig i måndags.... :s solen skymtade lite i morses,men verkar ha betäms sig för att gå bakom moln resten av dagen. så istället bjuds de på regn...o då kan man ju inte bränna bort "bonna brännan"...

Sen har vi min omtalade taggtråd...

-japp, hela vägen runt :D

No 3 har mycke betydelse bakom sig...

I´m the only med denna, orginalet (på pappret) har jag. kopian för att kunna "klistra dit mallen" är uppbränd.
Min ena bror valde denna.  Han fick välja vad han ville och vart de skulle sitta.
-Varför han fick de? -de tar vi vid ett annat tillfälle.

no4 på handleden, en special...
 åt "rätt håll" är de mitt person nr.
  åt detta håll ser 4:an ut som en älg, 1:an som en hare 2:an som en kamel.....osv

no5
är min  MIMMI gadd
som ni ser i ett tidigare inlägg :D
svårt att fota den själv.. men ja kan bjuda på ett försök som blev spegelvänt ;)



*MIMMI

Kommentarer
Postat av: sandra

Riktigt fina tatueringar.. händer imorgon då?

kram

2009-04-08 @ 22:48:55
URL: http://sambotjejen.blogg.se/
Postat av: Jessica

hehe va tufft med ditt personnr - måste ha missat att det ser ut som djur! :D

2009-04-16 @ 18:57:22

skriv nå gott vettja ;)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vart hittar jag dig? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0