en weekend i värmland

Jopp! En weekend i Värmland blev de ;D
Ett stenkast ifrån byn som gud glömmde!
De blev shoppa av,familje mys,god påsk mat och hund på rymmen mm mm
Fredagen spenderade vi  runt 50mil i bil innan innan vi väl va framme, resan va lite annorlunda denna gången..bilar som skulle till ELMIA..gott & blandat stylade,riskokare,americanska muskler,"horambulanser" (ett nytt ord ja fick inlärt under hegen) o raggarna.
När man suttit i bilen ungefär 40 mil börjar dom sista tio bli väääälldigt "krypande"..så vi löste de hela genom att poppa gammla goingar som drängarna,rednex o andra roliga för att kunna tävla om vem som sjöng högst o bäst mej o mitt hjärta emellan..  ;)
HA HA HA om idol juryn hade lyssnat ;)
Ja resan gick fortare den sista biten iaf.
Som vanligt när man träder in i byn som gud glömmde såp stirrar folk  -de va ju hon som lämnade oss o valde att bli reserv dansk! Man blir utstirrad av bönderna som om att man vore större än Linda Bengtzing på hem resa....!?!
He he ja en händelserik helg va de..bjuder poå bilder lite senare.
Vad har mina läsare gjort nu i helgen?
En ELMIA tur kanske?

*MIMMI

Kommentarer
Postat av: mellen - tävling i bloggen

Meeh vill ha.. ska vi byta lite!?? Kram

2009-04-15 @ 16:20:10
URL: http://mellen.inc.se
Postat av: Magdalena

Hej ja jag vill gärna se dina djur :) älskar djur verkligen! hehe ja lite flyt hade jag nog där.

2009-04-15 @ 20:59:41
URL: http://kalazpinglan.blogg.se/
Postat av: shall

Hi hi.....ja det var allt synd att ni inte kom förbi, men jag förstår helt med tanke på att du inte alls vet vart jag bor någon stans.



Hade du haft mitt nr så hade det såklart varit lättare, men ni får allt ta och komma förbi en annan dag när ni har vägarna förbi.



Vore trevligt =)



Hoppas påsken var bra hemma hos dina föreldrar.



2009-04-16 @ 11:15:18
URL: http://shall.blogg.se/
Postat av: carro

Hej tjejen får gratulera till fru Helen. Japp den rosa var riktigt snygg, den finns på HM så det e bara att åka dit att köpa elle beställa så e man redo för beach 2009. kram kram på dig

2009-04-18 @ 22:39:35
URL: http://pixistar.blogg.se/

skriv nå gott vettja ;)

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vart hittar jag dig? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0